회원가입 | 연락처 | 사이트맵 | English

      회사소개 | 리포트 | 커스텀 리서치 | 고객지원


로그인

카테고리

유/무선통신

전기/전자

디지털기기/미디어/방송

Information Technology

에너지

생명공학

화학/신소재

자동차

환경

일반소비재

마케팅/광고

금융

건설

교통/운송

소비자조사

방위/항공/우주

식음료

중공업

교육

기계

무역

스포츠/레저

해운/조선

패션

정부/정책

공예/귀금속

컴퍼니 프로파일

기타산업

 
현재위치 : HOME > 리포트 > 마케팅/광고
TV Advertising faced with the New Media Challenge
발행사 IDATE

발행일 2013-06
분량 48 pages
서비스형태 Report
판매가격

인쇄하기
Changes in the TV landscape and in viewing habits are starting to chip away at strongholds in the TV advertising market, and we are starting to see the first signs of exhaustion. But live television still has a number of major assets, especially in terms of coverage and exposure, while also investing heavily in the web which is attracting more and more viewers and advertisers, but where the advertising rules are not the same.

Drawing on a comparison of how live TV and OTT services perform in the realm of advertising, this insight examines classic TV’s strengths and weaknesses when competing with online fare.

This insight is part of our TV & New Video services watch which covers:

- Half-yearly updated datasets
- Half-yearly updated status reports
- Quarterly market insights
- Direct access to lead media analysts


회사소개 | 개인정보보호정책 | 이용약관 | 배송/결제안내 | 이용안내

서울시 강남구 논현동 210-1 삼원빌딩 | 회사명 : (주)엘앤에치
대표전화 : 02-554-0001 / 팩스 : 02-3444-5501 / 이메일 : sales@landh.co.kr
Copyright ⓒ 2008 LNH, Inc. All rights reserved.