회원가입 | 연락처 | 사이트맵 | English

      회사소개 | 리포트 | 커스텀 리서치 | 고객지원


로그인

카테고리

유/무선통신

전기/전자

디지털기기/미디어/방송

Information Technology

에너지

생명공학

화학/신소재

자동차

환경

일반소비재

마케팅/광고

금융

건설

교통/운송

소비자조사

방위/항공/우주

식음료

중공업

교육

기계

무역

스포츠/레저

해운/조선

패션

정부/정책

공예/귀금속

컴퍼니 프로파일

기타산업

 
현재위치 : HOME > 리포트 > 유/무선통신 > 무선통신
Converged Advertising Platforms: Internet, Mobile, and TV
발행사 ABI Research

발행일 2014-10
분량 22 pages
서비스형태 Report
판매가격

인쇄하기

The independent ad technology market is explosive, showing 52% annual growth from 2011 through 2014 (estimates relying heavily on guidance), with nearly a $US6 billion 2014 expected market size. Of course, the lines of the independent ad technology market are somewhat blurry, with acquisitions such as Comcast-FreeWheel allowing customers to continue leveraging the public side platform, although potentially re-steering resources around the specific needs of the new parent. Similarly, Twitter-acquired MoPub continues to be available for independent publishers. In general, we have attempted to exclude these companies from this assessment.

This report provides an assessment of the scope and potential of the independent ad tech markets, and also reviews the platforms of key players.


회사소개 | 개인정보보호정책 | 이용약관 | 배송/결제안내 | 이용안내

서울시 강남구 논현동 210-1 삼원빌딩 | 회사명 : (주)엘앤에치
대표전화 : 02-554-0001 / 팩스 : 02-3444-5501 / 이메일 : sales@landh.co.kr
Copyright ⓒ 2008 LNH, Inc. All rights reserved.