회원가입 | 연락처 | 사이트맵 | English

      회사소개 | 리포트 | 커스텀 리서치 | 고객지원


로그인

카테고리

유/무선통신

전기/전자

디지털기기/미디어/방송

Information Technology

에너지

생명공학

화학/신소재

자동차

환경

일반소비재

마케팅/광고

금융

건설

교통/운송

소비자조사

방위/항공/우주

식음료

중공업

교육

기계

무역

스포츠/레저

해운/조선

패션

정부/정책

공예/귀금속

컴퍼니 프로파일

기타산업

 
현재위치 : HOME > 리포트 > 디지털기기/미디어/방송 > 게임
Soft Power, Hard Fight: The Chinese Online Game Market and Leading Vendors
발행사 Market Intelligence & Consulting Institute

발행일 2015-06
분량 16 pages
서비스형태 Report
판매가격

인쇄하기
Still at a high-growth stage, the Chinese online game market value is expected to exceed 150 billion RMB in 2016, replacing the United States to become the world's largest online game market. The 90's generation has become the target customers in replacement of the 80's generation, and leading online game vendors have placed a higher emphasis on intellectual property rights. With the Chinese government opening up the Chinese game console market in early 2015, what potential opportunities will arise in the online game market? This report explores the market opportunities through the analysis of the development of China's top three game vendors: Tencent, NetEase, and Changyou.

회사소개 | 개인정보보호정책 | 이용약관 | 배송/결제안내 | 이용안내

서울시 강남구 논현동 210-1 삼원빌딩 | 회사명 : (주)엘앤에치
대표전화 : 02-554-0001 / 팩스 : 02-3444-5501 / 이메일 : sales@landh.co.kr
Copyright ⓒ 2008 LNH, Inc. All rights reserved.