회원가입 | 연락처 | 사이트맵 | English

      회사소개 | 리포트 | 커스텀 리서치 | 고객지원


로그인

카테고리

유/무선통신

전기/전자

디지털기기/미디어/방송

Information Technology

에너지

생명공학

화학/신소재

자동차

환경

일반소비재

마케팅/광고

금융

건설

교통/운송

소비자조사

방위/항공/우주

식음료

중공업

교육

기계

무역

스포츠/레저

해운/조선

패션

정부/정책

공예/귀금속

컴퍼니 프로파일

기타산업

 
현재위치 : HOME > 리포트 > 유/무선통신 > 휴대폰/단말기
Smartphone Product Strategy Benchmarking: Lenovo, Huawei, Coolpad
발행사 Market Intelligence & Consulting Institute

발행일 2015-06
분량 25 pages
서비스형태 Report
판매가격

인쇄하기
The Chinese smartphone market growth has been slowing down since 2014, due largely in part to reduced subsidies from major Chinese telecom operators. The competition among mobile phone vendors has been intensified. Seeking new breakthrough innovations is therefore essential for those who need new impact points. This report provides an overview of the development of three major Chinese smartphone branded vendors, namely Lenovo, Huawei and Coolpad, and examines their proprietary product strategies in the face of increasing market competition.

회사소개 | 개인정보보호정책 | 이용약관 | 배송/결제안내 | 이용안내

서울시 강남구 논현동 210-1 삼원빌딩 | 회사명 : (주)엘앤에치
대표전화 : 02-554-0001 / 팩스 : 02-3444-5501 / 이메일 : sales@landh.co.kr
Copyright ⓒ 2008 LNH, Inc. All rights reserved.