회원가입 | 연락처 | 사이트맵 | English

      회사소개 | 리포트 | 커스텀 리서치 | 고객지원


로그인

카테고리

유/무선통신

전기/전자

디지털기기/미디어/방송

Information Technology

에너지

생명공학

화학/신소재

자동차

환경

일반소비재

마케팅/광고

금융

건설

교통/운송

소비자조사

방위/항공/우주

식음료

중공업

교육

기계

무역

스포츠/레저

해운/조선

패션

정부/정책

공예/귀금속

컴퍼니 프로파일

기타산업

 
현재위치 : HOME > 리포트 > 마케팅/광고
Advertising Outlook: Shifting Dollars
발행사 Parks Associates

발행일 2010-02
분량 75 pages
서비스형태 Report
판매가격

인쇄하기
This study includes a survey of top-level U.S. advertising and media executives. It gathers industry insight on current and planned media budget allocation for television, Internet, and mobile platforms. The survey focuses on advanced advertising formats by medium, including agency usage and perceptions of addressable TV ads and online video ad formats.

“In order to remain competitive, service and content providers in both traditional and digital media require greater insight from agency decision makers regarding the shift of advertising expenditures among major media channels,” said Heather Way, research analyst, Parks Associates. “As digital media consumption increases, advertisers are incorporating emerging advertising platforms such as advanced TV, online video, social networking, and mobile applications into their overall media mix.”


회사소개 | 개인정보보호정책 | 이용약관 | 배송/결제안내 | 이용안내

서울시 강남구 논현동 210-1 삼원빌딩 | 회사명 : (주)엘앤에치
대표전화 : 02-554-0001 / 팩스 : 02-3444-5501 / 이메일 : sales@landh.co.kr
Copyright ⓒ 2008 LNH, Inc. All rights reserved.